12:e dagen

© Sofie Bexenius
Fotografen själv

En liten (spegel)bild jag tog i all hast innan jag sprang till bussen en morgon... hade bråttom så jag hann inte fixa till den bra, men en liten tjuvtitt på bloggägaren/fotografen i alla fall! Skapade denna fotoblogg ikväll och har nu uppdaterat med en hel del "gamla bilder". Men så gamla är de inte eftersom jag bara har haft kameran i 12 dagar än så länge!

Fick kameran, en Nikon D60, i 20årspresent av mina föräldrar (tusen tack!). Vilken underbar present va? Jag blev så lycklig att jag grät kan jag tala om för er.

Nybörjare inom foto, men med stora förhoppningar om att kunna utvecklas..  Kom gärna med tips, råd och konstruktiv kritik när ni kikar in här, det uppskattas. Att en dag kunna ta helt fantastiska bilder är mitt mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0