Reklamkommentarer?!

Jag blir så less på alla dessa reklamkommentarer om gratisbio, gratissmink, gratispengar, kolla min blogg-tävlingar etc. Jag raderar dom direkt så slösa ingen energi på att skriva dom till mig, tack!

Andra kommentarer, om mina bilder uppskattar jag givetvis massor och jag blir bubblande varm av att läsa. Får jag göra ett litet önskemål? Istället för bara "fin bild" så specificiera gärna vad som är "fint" - kompositionen, färgerna, you name it. Eller vad som inte gör bilden bra för den delen, mer än gärna!

Men det var bara en liten parantes, ett litet suktande efter konstruktiv kritik och utveckling..  Jag lovar att jag verkligen blir fånigt glad för minsta lilla kommentaren! Stolta hönsmamman över vad min bebis (kameran) kan "prestera", haha!

Nattinatti, nu ska denna lilla "fotograf" börja göra sig iordning för kvällen!


("gammal" bild, skulle försöka fota håret, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0