Lite blandat

Inga speciella bilder men måste ju fylla bloggen med någonting, haha

© Sofie Bexenius
Ett stycke mascaraborste

© Sofie Bexenius
Ett stycke öga på Mor (som kikar på syrrans match, se nedan)



Ett stycke handbollspelade lillasyster

Lillasyster Bella bad mig agera fotograf på hennes match, men satan i gatan vad svårt det var.. de är ju inte direkt stillastående och att få till någon bild från läktarens håll var galet svårt.

Nej, det måste jag öva på.. och här är ytterligare ett bevis på att man måste hantera kameran bra för att få till bra bilder.. vilket jag inte gjort.. lite fokus lyckades hos få i alla fall, haha






Förövrigt blev deras matchresultat ungefär lika dåligt som mina bilder..

Kommentarer
Postat av: Linus

Mascaraborsten var riktigt bra!

2008-11-02 @ 23:51:55
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: Sofiie

Linus: Dina kommentarer gör mig alltid lite extra glad :)

2008-11-06 @ 09:11:06
URL: http://sofiiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0