Fotoabstinens

© Sofie Bexenius
favorit i repris


Imorgon har jag inplanerat en liten fotorunda! Det var så länge sedan jag fotade nu, riktigt tråkigt.. och jag ångrade mig bittert under helgen att jag lämnade kameran hemma när jag åkte till Pojkvännen i onsdags. Idag, precis när det började skymma sprang jag ut med kameran en snabbis för att fota ett motiv jag tänkt på ganska länge, men det hann bli mörkt och jag förfrös fingrarna efter två testbilder.. så det får jag göra om imorgon... och tills dess ska jag klippa av topparna av ett par fingervantar så inte fingrarna blir isbitar. Jag vill ha vår, sommar och värme igen!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Vad många fina och härliga foto på din blogg!

2008-11-17 @ 22:17:57
URL: http://miafoto.blogg.se/
Postat av: Sofiie

Maria: Åh tack! och detsamma gäller dig ser jag :)

2008-11-18 @ 09:41:50
URL: http://sofiiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0